Monday 10 March 2014

Aqiqah dan Majlis Cukur Jambul

Assalamualaikum!

Hi there..

Lamanya..berkurunnya lahai tak update pape kat blog ni ye. Rasa macam busy sangat la since ada baby Izz ni. Padahal ada je masa tapi tahap kemalasan yang tiada tolok bandingan nya..hehehe.

So this entry Mama nk share about Kenduri Aqiqah dan Majlis Cukur Jambul Muhammad Izz Danial bin Mohd Shuib yang kebetulan diadakan masa birthday Mama 1 March 2014.
Sepanjang kenduri tu berlangsung anak Mama sangat behave. Izz Danial dah 2 bulan masa tu. MamaPapa suspend je kan..sbb salah satu acara ada marhaban dan naik buai. Buatnya Izz cranky time tu habis la. Tp syukur Alhamdulillah, Izz ok je sepanjang majlis. Izz juga telah ditahnik dan juga dicukur jambul oleh kumpulan marhaban dari Masjid Taman Ria, PapaMama, family Sp n Pilah pon merasa. Dan yang buat Mama paling tersentuh hati bila Izz dicukur jambul oleh wakil dari anak-anak yatim yang kami jemput. Rasa sayu hati Mama sangat.

Syukur Alhamdulillah maka selesailah satu tanggungjawab Papa terhadap anaknya..2 ekor kambing selamat di aqiqahkan. Majlis berlangsung dengan lancar dan meriah.





No comments:

Post a Comment